1 » Reklamacje, wymiany i zwroty2

Dodatkowe opcje przeglądania

Kontakt

Sklep stacjonarny

Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego:
 
KLIMEX, hala A, lokal 183 (pierwsza aleja za pasażem)
CHT MARYWILSKA, ul. Marywilska 44, WARSZAWA

52.320926, 21.010180
 

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Reklamacje, wymiany i zwroty


Nieudany zakup, czy źle dobrany rozmiar to nie problem! Masz 14 dni (od daty otrzymania przesyłki) na zwrot, wymianę, czy reklamację. Realizacja zawarta jest w kilku prostych krokach:

 

ZWROT

 

  1. Pobierz oświadczenie o odstąpienia od umowy tutaj

  2. Wypełnij formularz oświadczenia i przypnij do niego otrzymany paragon fiskalny (fakturę).

  3. Należycie zapakuj przesyłkę i wraz z dokumentami wymienionymi w pkt. 2 odeślij ją na adres sklepu stacjonarnego:


KLIMEX, HALA A, LOKAL 183

     CHT MARYWILSKA

     ul. Marywilska44

     03-001 Warszawa

 

  1. Gwarantujemy zwrot otrzymanych płatności, w tym kosztów dostawy, bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania kompletnej przesyłki.

  2. Zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy, który został wskazany w oświadczeniu.

  3. Powiadomimy Cię mailowo o dokonaniu przelewu środków.

 

REKLAMACJA

 

  1. Pobierz oświadczenie reklamacyjne tutaj

  2. Wypełnij formularz reklamacyjny i przypnij do niego otrzymany paragon fiskalny (fakturę).

  3. Należycie zapakuj przesyłkę i wraz z dokumentami wymienionymi w pkt. 2 odeślij ją na adres sklepu stacjonarnego:


KLIMEX, HALA A, LOKAL 183

     CHT MARYWILSKA

     ul. Marywilska44

     03-001 Warszawa

 

  1. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami (oryginał dowodu zakupu oraz prawidłowo wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny).

  2. O pozytywnym albo negatywnym rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię drogą mailową.

  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, produkt reklamowany wymienimy na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe skontaktujemy się z Tobą i poprosimy o wybór spośród:

  • zwrot równowartości ceny reklamowanego produktu lub

  • zaoferujemy inny dostępny w sklepie produkt o odpowiednio takiej samej jakości i przeznaczeniu.

 

WYMIANA

 

  1. Złóż nowe zamówienie w naszym Sklepie Internetowym w celu rezerwacji produktu, który Cię interesuje, opłać jedynie koszta przesyłki.

  2. Dokonaj zwrotu produktu wg procedury opisanej w pkt. 1- 3 dla ZWROTÓW.

  3. Zarezerwowany towar wyślemy Ci po otrzymaniu od Ciebie przesyłki ze zwrotem.

 

Towar zakupiony w Sklepie Internetowym nie podlega ZWROTOM, WYMIANOM I REKLAMACJOM w sklepie stacjonarnym.

Szczegółowe warunki procedur opisane są w Regulaminie Sklepu Internetowego.


Przejdź do strony głównej
Płatności Przelewy24
ul. Marywilska 44; 03-001 Warszawa; Telefon: 600330199, 602763158